Σύμφωνα με τις κατηγορίες που διατυπώθηκαν το 2006 από τις γαλλικές αρχές ανταγωνισμού, 13 πολυτελείς μάρκες όπως Chanel, Christian Dior και Guerlain, καθώς και οι έμποροι λιανικής πώλησης Marionnaud, η LVMH ιδιοκτησίας Sephora και Nocibé, ασχολούνταν με αντι-ανταγωνιστική δραστηριότητα.
Οι αρχές ισχυρίστηκαν ότι καθεμία από τις μάρκες είχαν συνάψει συμφωνία με τους διανομείς της, εξασφαλίζοντας ότι κάθε προϊόν ήταν λιανικώς σε μια ενιαία τιμή, εξαλείφοντας κάθε δυνατότητα ανταγωνισμού μεταξύ των λιανοπωλητών.
Το μεγαλύτερο πρόστιμο, το 2006 πήγε στους τρεις διανομείς: Marionnaud, στην οποία επιβλήθηκε πρόστιμο € 12.8 εκατ., Sephora, στην οποία επιβλήθηκε πρόστιμο € 9,4 εκατ. και στην Nocibé, η οποία επιβλήθηκε πρόστιμο € 6,2 εκατ..
Μεταξύ των εμπορικών σημάτων, το μεγαλύτερο πρόστιμο δόθηκε στη L'Oreal η οποία υποχρεώθηκε να καταβάλει € 4,2 εκατ., ενώ η Chanel και Christian Dior υποχρεώθηκαν να καταβάλουν € 4,1 εκατ. και € 2,2 εκατ. αντίστοιχα, Yves Saint-Laurent € 1.8m, Guerlain € 1.7m και στην ELCO, η οποία αντιπροσωπεύει τις Clinique και Estee Lauder, € 1.6m.
Πηγή: http://www.strategies.fr/evenementiel/luxe-2010/149714W/entente-sur-les-prix-des-parfums-l-affaire-va-etre-rejugee.html
Διαβάστε επίσης:
ΚΑΡΤΕΛ ΔΙΣ ΣΕ ΣΑΜΠΟΥΑΝ, ΑΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΥΠΑΝΤΙΚΑ http://farfaras.blogspot.com/2009/03/blog-post.html
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΡΤΕΛ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝhttp://farfaras.blogspot.com/2009/03/blog-post_15.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου